{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.

۱۷۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

انتخابات میان دوره ای مجلس یک مرحله ای شد جزئیات استانی شدن انتخابات مجلس/مدت دو هفته ای برای تبلیغات
نمایندگان مجلس باید ۱۵ درصد آرای صحیح ماخوذه حوزه انتخابیه خود و بالاترین رای را در استان کسب کنند نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که نمایندگان هر استان در انتخابات باید ۱۵درصد آرای صحیح ماخوذه حوزه انتخابیه خود را کسب کنند و بالاترین رأی را در کل استان به دست آورند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶
روزنامه ابتکار در سرمقاله خود به قلم غلامرضا کمالی پناه نوشت:برخی از تریبون ها مقدس و متعلق به همه مردم، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، چپ و راست، اصول گرا و اصلاح طلب و هر جناح و گروه و فردی است. ایام شهادت و میلاد ائمه اطهار، میلاد و رحلت و بعثت پیامبر اعظم(ص)، تشییع پیکر مقدس، رحلت امام (ره)، دهه مبارک فجر، ایام ماه مبارک رمضان و آنچه به اعتقادات مردم و هویت ملی آنان مربوط است، از جمله این تریبون های مقدس و عمومی است که هم گوینده و هم مخاطب همه موظف هستند که حرمت آنها را نگه دارند. باور کنید به همان اندازه که شیعه ایرانی در ایام محرم برای امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (س) و یاران وفادارش اشک ریزان و سینه سوزان است، آن هموطن ارمنی، کلیمی، زرتشتی و...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴


حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با آرمان گفت: آقای احمدی‌نژاد «خودمحور» بود و با تصمیمات آنی گاها قانون را نادیده می‌گرفت. نکته دوم اینکه احمدی‌نژاد برخی حرمت‌ها را رعایت نمی‌کرد. نکته سوم اینکه احمدی‌نژاد به شکل‌های مختلف رویکردی پوپولیستی داشت و با شعارها و اقداماتش مردم را جذب می‌کرد. بنده گاهی پیش خود فکر می‌کنم چرا آقای احمدی‌نژاد «راست راست» راه می‌رود؟نماینده دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم و هشتم مجلس از شهرهای سمنان و تهران افزود: مردم باید نسبت به اتفاقاتی که در هشت سال گذشته رخ داده آگاهی پیدا کنند. احمدی‌نژاد در طول هشت سال گذشته بارها عنوان می‌کرد: «لیست اسامی مفسدان اقتصادی در جیب من است». وی این شعارها را هیچ‌وقت عملی نکرد. در نهایت هم مشخص نشد احمدی‌نژاد لیست مفسدان اقتصادی را کجا برد؟ معلوم نشد چرا برخی مفسدان اقتصادی در دولت وی حضور داشتند؟ احمدی‌نژاد در زمانی که به‌تازگی به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده شده بود با صدای بلند عنوان می‌کرد که با تمام مفسدان اقتصادی مبارزه خواهم کرد و ریشه فساد را خواهم کند. این درحالی بود که وی در عرصه عمل حتی با یک نانوای متخلف هم برخورد نکرد. احمدی‌نژاد «شخص‌محور» بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۲
رییس بنیاد امید ایرانیان، گفت: اصلاح طلبان و اعتدالیون در انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی جز اجماع و ارایه یک لیست واحد ندارند.محمد رضا عارف روز شنبه  در پاسخ به این سوال که در انتخابات ریاست جمهوری شاهد اجماعی بودیم که منجر به پیروزی شد، آیا در انتخابات مجلس نیز امکان چنین اجماعی بین اصلاح طلبان و اعتدالگراها وجود دارد؟ افزود: من واژه ائتلاف را برای آن مقطع به کار می برم، اگر در سال 92 به صورت اختیار این ائتلاف اتفاق افتاد و نتیجه را دیدیم، برای سال 94 ضرورت است؛ ما ضرورت اجماع را داریم نه ائتلاف.وی ادامه داد: اگر این اجماع حاصل شود، آن وقت بحث ائتلاف را با بخشی از اصولگرایان میانه رو و معتدل دنبال می کنیم.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با آخرین هماهنگی های اصلاح طلبان برای انتخابات گفت: هنوز وارد مصداق نشده ایم و اکنون زود است.عارف تصریح کرد: در مجموع از روندی که در جبهه اصلاحات جلو می رود راضی هستیم؛ من خوشبینم که به راهبرد اجماع - که بارها و بارها آن را مطرح کرده ایم – برسیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶
سیدمحمود دعایی در سال ١٣٤٦ پس از اینکه تحت تعقیب حکومت پهلوی قرار گرفت، مخفیانه به عراق رفت و به اجبار در آنجا سکونت گزید.
 
پس از انتشار گفت‌وگوی حجت‌الاسلام دعایی با هفته‌نامه صدا، آقای جاوید قربان اوغلی از دیپلمات‌های باسابقه کشورمان توضیحاتی درباره مطالب مطرح شده در آن گفت‌وگو مرقوم کردند. بعد از مشورت با حجت‌الاسلام دعایی بنا بر این شد که توضیحات آقای قربان‌اوغلی به همراه متن کامل گفت‌وگو که توسط آقای دعایی در اختیار «شرق» قرار گرفته، هم‌زمان منتشر شود. آنچه در پی می‌آید گفت‌وگوی مذکور و توضیح جاوید قربان‌اوغلی در این باره است:سیدمحمود دعایی در سال ١٣٤٦ پس از اینکه تحت تعقیب حکومت پهلوی قرار گرفت، مخفیانه به عراق رفت و به اجبار در آنجا سکونت گزید. در آن ایام که امام‌خمینی به عراق تبعید شده بود، دعایی نیز از دوستان و همراهان امام و سیدمصطفی خمینی بود و در کنار امام و فرزندش در مبارزه و مباحثه حضور داشت. ارتباط او با این خانواده تا حدی بود که وقتی سیدمصطفی خمینی پس از استفاده از موج رادیویی رادیو بغداد، تصمیم گرفت رادیوی مستقلی به‌نام صدای روحانیت مبارز ایران ایجاد کند، او را به‌عنوان گوینده انتخاب کرد. خانه سیدمحمود دعایی در نجف در صدمتری خانه سیدمصطفی خمینی قرار داشت. در روز درگذشت این فرزند امام‌خمینی، او که برای تهیه نان از خانه بیرون رفته بود، با فریادهای مستخدم خانه سیدمصطفی خمینی، متوجه واقعه شد و از اولین کسانی بود که پیکر بی‌جان او را که پشت میز مطالعه‌اش افتاده بود، دید و در تشییع و عزاداری در تبعید، در کنار خانواده امام‌خمینی و فرزند دیگر امام،
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴
حمید کیایی
46 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی، ٨٠هزارمیلیارد تومان حقوق و دستمزد کارمندان و ٢٥ هزار میلیارد تومان کمک برای تامین کسری حقوق بازنشستگان در طرف تعهدات دولت و ۷۰هزارمیلیاردتومان درآمد نفتی و ٨٠ هزارمیلیاردتومان درآمد مالیاتی در طرف درآمدها نشان می‌دهد دولت روحانی با درآمدهای حاصل از نفت و مالیات تنها می‌تواند دستمزدها و یارانه‌ها را پرداخت کند .
 

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفته است: امسال 39 هزار میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‎شود.طرح هدفمندی یارانه‌ها از سال 1389 اجراشد اما طبق برنامه محقق نشد . دولت احمدی نژاد که اساسا به موضوع بسیار مهم و ملی هدفمندی یارانه ها به عنوان موضوعی سیاسی نگاه می کرد و تلاش داشت از یارانه نقدی به مثابه حربه ای برای کسب رای استفاده کند ، علاوه برکل پول بدست آمده از افزایش قیمت ها 5800 میلیارد تومان از بانک مرکزی استقراض کرد و با برداشتن مبلغی از خزانه توانست یارانه را به مردم پرداخت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷

سارقی در حین دزدی یک دستگاه کولر گازی، بر اثر برق‌گرفتگی فوت می‌کند و جنازه‌اش در همان حالت تا ساعت‌ها باقی می‌ماند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲

دل نوشته های استاندار آذربایجان شرقی در ستایش شهدای غواص

استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در یادداشتی تحت عنوان ‘ستاره ها سلام’ به مناسبت تشییع پیکر مطهر ۱۷۵ شهید غواص هشت سال دفاع مقدس، دل نوشته های خود را روی کاغذ آورد و یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۴ را زنده کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رحیمیان و به نقل از ایرنا ، در یادداشت اسماعیل جبارزاده آمده است: اروند به اشتیاق، آغوش موج های خود را در امتداد فرات باز کرده بود؛ این بار نه خورشید که ماه به انتظار نشسته بود و عاشورا در شب تکرار می شد و به جای زمین تفتیده، آب خروشان بستر حماسه شده بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۶


خانه / خبر / در آستانه استیضاح شهردار خوی؛ تیزپــاز رفتنی است یا ماندنی ؟
چاپ چاپ
در آستانه استیضاح شهردار خوی؛ تیزپــاز رفتنی است یا ماندنی ؟

پایگاه خبری تدبیروامید ؛ جلسه استیضاح شهردار خوی هفته آینده در صحن غیرعلنی شورای شهر برگزار می‌شود. موضوع سئوال از شهردار خوی پیش از این چند بار، چه بصورت کتبی و چه شفاهی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برای پاسخ به سئوالات استیضاح‌کنندگان مطرح شده بود که به گفته منابع آگاه از قانع نشدن استیضاح‌کنندگان از توضیحات شهردار حکایت داشت و به همین دلیل استیضاح در دستور کار هفته آینده صحن غیرعلنی شورای شهر خوی قرار گرفت.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۴
در روزهای اخیر، کلید واژه «مجاهدان روز شنبه» با همان معنای نان به نرخ روز خورها نقل محافل شده است. در همین زمینه، سعید لیلاز از نزدیکان دولت روحانی در گفت و گو با تابناک به بررسی واژه «مجاهدان روز شنبه» پرداخته است.واژه نان به نرخ روز خور در ادبیات سیاسی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در واقع هنگامی از این واژه استفاده می شود که کسی در کاری مهم و قابل توجه که دیگران انجام داده اند و او کمترین دخالتی در آن نداشت، تظاهر کند که در آن کار مشارکت و اثر وجودی داشته است.به گزارش خرداد به نقل از تابناک، در روزهای اخیر کلید واژه «مجاهدان روز شنبه» با همان معنای نان به نرخ روز خورها نقل محافل شده است. اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور، در همایش طلوع امید که به مناسبت سالروز حماسه 24 خرداد در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرده است: اینکه برخی می‌خواهند خود را یاران اصلی دولت برای پست گرفتن معرفی کنند، برای ما قابل قبول نیست و نباید عده‌ای از «مجاهدان شنبه» که پس از انتخابات به رئیس‌جمهور می‌پیوندند، پست و مقام بگیرند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۵
نویسنده :سیـد اسـلام فیــاضــی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۴
معلم : بچه ها ، درس امروز ما راجع به انتخاباته ؛ کی می دونه که انتخابات یعنی چی ؟ کدوم یکی از شماها تا حالا به همراه بزرگتراتون در انتخابات شرکت کردید ؟ هر کدومتون که چیزی در مورد انتخابات و منتخب شدن شنیده ، دستشو بالا کنه و برای بچه های دیگه هم تعریف کنه . دانش آموز ۱ : اجازه آقا ، ما پدرمون انتخاب شده است …. !! ، دوست پدرمون که از زمان فوت داداشش با پدرم دوست شده ، یعنی همون عموغلی(!) ، همیشه به بابامون میگه که تو منتخب شدی ! تو برگزیده شدی ! تو مسئولی در قبال مردم ! و هر روز بهش میگه که فلانی رو اخراج کن ! فلانی رو استخدام کن ! کار اون یکی رو راه ننداز ! واسه این یکی پارتی بازی کن و … البته دوست بابام یعنی همون عموغلی(!) کارش در روز انتخابات بعدی خیلی سخته.آخه قراره به جای همه  دوستای قبلی،به تنهایی به بابام رأی بده.به بابام گفته که همه را ول کن من به تنهایی برات کلی رأی جمع میکنم.نمیدونم درست میگه یا نه.آخه شنیدم این دوست بابام هرکی بیشتر بهش پول بده دوست اون میشه.تازه میگن نمیتونه پنجاه تا هم رأی جمع کنه.  پدرم هم خیلی خوشحاله از اینکه انتخاب شده و به تمام حرف های دوستش به خوبی عمل می کنه! منم به داشتن پدری منتخب افتخار می کنم و فکر می کنم که انتخابات خیلی خوبه ! تازه عموجونم زیاد خوشحال نیست.آخه قبلا" با پول سروکار داشت.الان به کمک بابام شده معاون آمپول زنها!!بنده خدا خیلی زحمت میکشه.اگه بابام دوباره منتخب نشه کار عموم درست میشه به شرطی که بازم بره اداره پول شماری!!! دانش آموز ۲ : آقا اجازه ، ما هر چند شب یکبار توی خونمون انتخابات و رای گیری داریم ! یعنی اون شب هایی که شام ، چیزی واسه خوردن داریم ، رای گیری می کنیم تا ببینیم که اون یه ذره غذایی که داریم به کدوممون می رسه و همیشه اون کسی رای میاره که از همه مریض و ضعیف تره و به غذا احتیاج داره ! ولی هنوز نفهمیدم که مادرم چه جوری رای گیری می کنه که با اینکه خودش خیلی بیشتر از ما نیاز به غذا داره هیچ وقت رای نمیاره ! آقا واسه همین ما فکر می کنیم که می شه توی انتخاباتم تقلب کرد ! دانش آموز ۳ : آقا ما همیشه موقع تعطیلات نوروزی و سه ماه تعطیلی که میشه توی خونمون انتخابات برگزار می کنیم تا انتخاب کنیم که این دفعه واسه تعطیلات به کدوم یکی از کشورا سفر کنیم ! معمولا هم ، هر کشوری که مامانم بگه همون انتخاب می شه ! آقا معلم واسه همین فکر کنم انتخابات همش الکیه و نتیجه از قبل مشخصه ! دانش آموز ۴ : آقا معلم ، من همیشه در بین برادرام منتخب می شم ! برادرای بزرگترم ، بهم میگن که چون من از همشون زرنگ تر و قوی ترم ، واسه همین هر روز منو انتخاب می کنن که برم واسه خونه نون بخرم ، منم خیلی خوشحالم از اینکه از همشون بهترم و همیشه من انتخاب می شم ! آقا ما فهمیدیم که همیشه اونی که از همه زرنگتر و قوی تره انتخاب می شه دانش آموز 5 :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۷

احمدی نژاد پس از اعلام برائت از محمدرضا رحیمی در ماجرای حکم حبس او، امروز در مراسم ترحیم همسر او حضور یافت.بمحمود احمدی نژاد در واکنش به حکم رحیمی، اعلام کرد که تخلفات وی مربوط به قبل از حضور او در دولت های نهم و دهم است و از حمایت از فردی که روزی او را جز خطوط قرمز خود عنوان کرده بود، امتناع کرد.

اولین مواجهه احمدی نژاد و رحیمی پس از نزاع مکتوب+عکس

در مقابل، رحیمی با انتشار نامه ای سرگشاده، برای نخستین بار ناگفته هایی از رئیس جمهور سابق را بیان کرد.رحیمی با اشاره به پرونده ای مالی که منجر به محکومیت قضایی او شده بود نوشت: آقای احمدی نژاد، به‌راستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟

اولین مواجهه احمدی نژاد و رحیمی پس از نزاع مکتوب+عکس
وی در نامه خود خطاب به رئیس دولت های دهم و نهم نوشت: "شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد."رحیمی به تحمل ۵ سال و ۹۱ روز حبس، ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رد مال و جزای نقدی محکوم شده و هم اکنون در حل طی دوران محکومبت خود در زندان اوین است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳

شورای نگهبان اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات را انتخاب کرد

آیت‌الله احمد جنتی، آیت‌الله محمد یزدی، محمدرضا علیزاده، سیامک ره‌پیک و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به عنوان اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، انتخاب شدندشورای نگهبان، اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نیز هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.شورای نگهبان اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات را انتخاب کردبه گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، در اجرای ماده (1) قانون نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ماده (1) قانون نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در جلسه  مورخ 27/3/94  شورای نگهبان انتخابات شدند به شرح ذیل اعلام می‌شود:
1ـ حضرت آیت‌الله احمد جنتی
2ـ حضرت آیت‌الله محمد یزدی
3ـ محمدرضا علیزاده
4ـ سیامک ره‌پیک
5ـ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۱
این عکس توسط «دکتر تورج دماوندی» کارشناس اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی و با موضوع «معدوم‌سازی اسب مبتلا به مشمشه» به این مسابقه ارسال شده بود ...


حکیم مهر - در پایان رقابت مسابقه عکاسی سال 2015 میلادی سازمان جهانی بهداشت دام که با موضوع «سلامت دام، ماورای کلیشه» برگزار شد، عکس ارسالی توسط «دکتر تورج دماوندی»، کارشناس اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی برنده عکس ارسالی از منطقه خاورمیانه شدبه گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این رقابت که مختص کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت دام و پرسنل دامپزشکی در این کشورها بوده است، به موضوع پیشگیری روزانه بیماری های دامی، تشخیص و فعالیت های کنترلی این بیماری ها برای حمایت از بهداشت جهانی دام پرداخته شده است.بر اساس تصمیم اتخاذ شده در سازمان جهانی بهداشت دام، با توجه به وجود پنج منطقه آفریقا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و خاورمیانه در این سازمان، از هر منطقه تنها یک عکس به عنوان عکس برتر انتخاب شده است که عکس ارسالی دکتر دماوندی با عنوان "معدوم سازی اسب مبتلا به مشمشه" در منطقه خاورمیانه به عنوان عکس برتر انتخاب شده است.لازم به ذکر است که سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) با قدمت بیش از 90 سال و با 180 کشور عضو قدیمی ترین و معتبرترین مرجع جهانی تدوین استانداردهای سلامت و رفاه دام در جهان می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۸
اگر شهدا بودند اول علیه ما قیام می‌کردند بعد آمریکا/ دلواپسان چرا نسبت به اعتیاد و طلاق اعتراض نمی‌کنند
پزشکیان با اشاره به توهین هایی که برخی افراد تندرو روز گذشته در جریان مراسم معنوی تشییع شهدا به برخی مقامات کشور کردند، گفت: چنین افرادی از هر فرصتی که به دستشان بیاید، به هر شکل و با هر قیمتی استفاده می کنند آن هم نه برای بهبود کشور که برای رسیدن به مقصد خودشان. وگرنه اگر بحث این چیزها است، چرا این افراد از مسائل اخلاقی و مختلف اجتماعی مثل اعتیاد، اختلاس و طلاق سخن نمی گویند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۲
 مراسم تشییع پیکر شهدا دیروز در تهران برگزار شد و برخی جریان‌های افراطی، علیه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و همچنین رئیس مجلس شعار دادند!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۸


67 درصد ، همچنان «روحانی» را «بهترین کاندیدای انتخابات 92» می دانند/ چگونه رای جلیلی از 4 درصد به 16 درصد رسید؟ + سند

100 هزار نفر در نظرسنجی «انتخاب» شرکت کردند
آنچه بیش از نتایج این نظرسنجی ، جالب به نظر می رسید ، جهش عجیب آراء «سعید جلیلی» بود که در ابتدای نظرسنجی ، 4 درصد آراء را به خود اختصاص داده بود. این درحالیست که طبق روال چنین نظرسنجی هایی، نتایج نهایی با
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴
چند نفر از گروه موسوم به دلواپسان در اعتراض به آنچه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان شده امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸
بدرقه باشکوه 270 شهید قدسی
در این مراسم باشکوه، سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به عنوان سخنران حضور یافته بود،گفت: من به نمایندگی از همه رزمندگان اعلام می‌کنم کسی در دنیا از نجابت ملت ایران سوء استفاده نکند، چرا که اگر روزی خشم ملت ایران به جوشش دربیاید مطمئن باشید شما یک افسوس تاریخی خواهید خورد؛همان‌طور که در طول جنگ تحمیلی این افسوس را خوردید.رضایی همچنین در سخنانش ضمن گرامیداشت یاد شهیدان بخارایی،امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد یادآور شد: ما امروز در نقطه‌ای جمع شده‌ایم که 50 سال پیش این عزیزان حسنعلی منصور را ترور کردند تا مانع اجرای کاپیتولاسیون آمریکایی در ایران بشوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۱

103322_630

سنبله برنجی .جناب آقایان همیشه دلواپس..در برهه حاضر هیچ ذهن آگاهی!!! قادر نیست از ابراز نگرانی روشنگرانه و البته اصولی از وضعیت نابه سامان جامعه و فجایع متعدد امتدادی اقتصاد بیماری که اکنون دیگر وضعیتش از حالت حاد به بحرانی رسیده است و هر روز بیش از پیش در بطن جامعه نمود پیدا می کند و همچون دملی عفونی هر روز از گوشه ای از ادارات و نهادها و یا شاهکارهای محیرالعقول افراد ذی نفوذ رخ می نماید و از طریق شبکه های مجازی به سمع و نظر مردم می رسد خودداری کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۱

صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه تریلر 4 نفر از همشهریان سلماسی مجروح شدند.

     
  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرپیام: ساعت ۸:۵۳ دقیقه صبح امروز تصادف یک دستگاه تریلر و مینی بوس در محور سلماس – خوی در محل گردنه قره تپه اتفاق افتاد که طی آن ۴ نفر از سرنشینان مینی بوس مصدوم شدند.تعداد سرنشینان مینی بوس ۲۷ نفر بودند که از پایگاه مقاومت بسیج مسجد حضرت رقیّه (س) شهرستان سلماس به خوی عزیمت داشتند و در طول راه با این حادثه برخورد کردند و مصدومین این حادثه توسط نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس منتقل گردیدند که بر اساس اعلام نیروهای امدادی مصدومین انتقالی جراحت خاصی نداشتند.

تصاویر حادثه:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷

۰۰۰۶ ۰۰۰۹ 

همزمان با سالگرد پیروزی دکتر حسن روحانی درانتخابات ریاست جمهوری ،درشهرستان میاندوآب نیز همراه با سایرشهرهای کشور مراسمی بدین مناسبت در فرمانداری این شهر و باحضور سیف الله مطلبی فرماندار میاندوآب، حجت الاسلام فخرآذرقائم مقام ستاد روحانی درآذربایجان غربی و تعدادی از فعالین سیاسی و اصلاح طلب میاندوآب برگزارشد.به گزارش صبح امید به نقل از قوشاچای، درابتدای این مراسم،کاظم تقی نژاد رئیس ستاد روحانی درمیاندوآب باعرض خیرمقدم و تبریک سالگرد پیروزی دکتر روحانی گفت:هرچند در روند وسرعت انتصابات وتغیرات وتحولات گلایه داریم ولی وظیفه داریم که ازمسئولین اجرایی دولت حمایت کنیم ودولت آقای روحانی را تنها نگذاریم.حجت الاسلام فخرآذر به عنوان سخنران اصلی این مراسم به بیان مطالب ودیدگاههای خود پرداخت و با تاکید بر بررسی ریشه ای دلایل پیروزی دکتر روحانی درانتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم عوامل موثر درپیروزی دکتر روحانی درانتخابات را بررسی کنیم باید نقش احزاب ،گروهها ومردم را دراین موفقیت پر رنگ تر ببینیم البته فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با حق الناس دانستن رای مردم نیز سهم و اثر پررنگی دراین زمینه داشت که این تعبیر رهبر معظم انقلاب را میتوان در راستای جمله تاریخی میزان رای ملت است حضرت امام (ره) ارزیابی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۸