{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.

بارها کم و زیاد این هتاکی‌ها و حملات کلامی و فیزیکی را از طیف تندرو(متجاوز از عدل) دیده‌ایم و این بار اصولگرایان با این طیف، بالاترین ائتلاف را در تهران داشتند! پس باید نتیجه گرفت که مردم اتفاقا بالاترین خدمت را به اسلام و انقلاب کردند که با تمام محدویت‌ها، امثال این افراد و پرورندگان این تفکرات را تا توانستند تقلیل دادند.
آقای قاضی پور! اینقدر از اسلام ناب و حق مطلق دم نزنید / چرا خود را معادل اسلام و نظام و انقلاب می خوانید؟

مدتی است که فیلمی از سخنان آقای قاضی‌ پور نماینده محترم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، منتشر گردیده است که حاوی اظهارات اهانت‌آمیز ایشان در حوزه‌های مختلف می‌باشد. متاسفانه بقدری این اظهارات سخیف و نادرست است که همگان به جد، ابتدا در واقعیت داشتن این اظهارات و نسبت آن با یک نماینده مجلس شک می‌کنند. ایشان هم در واکنش به این مطلب ظاهرا ابتدا تکذیب و سپس که مطلب مستند گردید، به آن پاسخ داده‌اند. برخلاف انتظار پاسخ ایشان نه تنها مطلب قبلی را رد نمی‌کند، بلکه کار را خراب‌تر کرده و پاسخ ایشان هم خودش به سوژه‌ای منفی بدل گشته است. بخش‌های از پاسخ ایشان را بخوانید:"من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی‌کنم … من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم

من از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذرخواهی می‌کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود![لابد با بقیه زنان کشور بود چون رای آنها را نمی‌خواهم] هستند خانم‌هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است. ما مذهبی هستیم و با سه چهار تا پیام تلگرام تکان نمی‌خوریم، عده‌ای می‌خواهند مرا تخریب کنند چرا که من سرباز و نوکر ولایتم. ولی باید بدانند سرباز امام خامنه‌ای «مدظله العالی» بیدی نیست که با این بادها بلرزد. چرا نگفتند ستاد قاضی پور فقط مستضعفین و فقیران بودند؟ شما مردم به بنده رای ندادید بلکه به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادید! بنده بدون شما ارزش ندارم. من نماینده‌ی افراد خاص نیستم بلکه نماینده ی مردم و مستضعفینم. رهبر ما که قدرتمند، ساده‌زیست و بی‌ریا است کلی حرف‌ها پشت سر ایشان می‌زنند که واقعیت ندارند. در منطقه‌ی قولنجی شایعه انداخته‌اند که در تهران مسجد سنی بسازند قاضی‌پور نگذاشته است این حرف‌ها کذب است. من در سال، بیست روز برای خانم فاطمه زهرا مشکی می‌پوشم. در زندگیم همیشه در هیات‌ها بوده‌ام ولی برخی کاندیداها فقط در ایام انتخابات به هیات‌ها می‌رفتند. دوستان من از این موج‌ها نهراسید چرا که این‌ها بد اخلاقی‌هایی است که به خاطر رای شما می‌کنند، من نوکر مردم و رهبرم هستم، منافقین و کسانی که صلاح نظام را نمی‌خواهند و مخالف ولایت و ثبات انتخابات هستند می‌خواهند با تخریب قاضی‌پور به اهداف شوم خود برسند. تابع وحدتیم و از اهل سنت بهترین دوستان را دارم، در انتخابات امام جمعه‌های جنوب استان آمدند و به من رای دادند، به حرف‌های ضدانقلاب گوش ندهید، چون آنها می‌خواهند وحدت و اصول این نظام را زیر سوال ببرند. چرا همین‌ها نمی‌گویند ستاد ما همیشه با قرآن آغاز و با دعای فرج تمام می‌شد؟ چرا نمی‌گویند در ستاد ما همیشه مداحی برپا بود و همین برادران سنی ما هم در ستاد همراه با ما اشک می‌ریختند؟ همین‌ها نشان از وحدت ماست و دشمن از این اتحاد می‌هراسد".

روی این یادداشت، مسئله  انتشار سخنان ایشان و بعد پاسخ ایشان نیست. مطلب اینجاست که چقدر ایشان از شعائر مذهبی و ولایی در سخنان خود در واکنش به انتشار سخنانی مملو از توهین، تهمت، دروغ و بی‌منطقی از خودشان استفاده کرده‌اند؟

اگر بخواهیم چهره‌ای بسیار بد از وجود نورانی اسلام به تصویر بکشیم، بهتر از این مدل رفتار امثال ایشان وجود دارد؟

بیاییم اول به کثرت گناه کبیره اخلاقی مرتکب شویم، و بعد به اکثر از آن، به مقدسات تمسک کنیم؟ خوب اگر این مشی بد اخلاقی و رفتاری  و عقلانی و این نقاب مالک و عمار بخواهد در برخی دوستان وجود داشته باشد، مردم همه از دین زده می‌شوند. حالا مهم‌تر از آن، مردمی که به امثال این آقا رأی ندهند، بشوند مفسد، بالای شهرنشین، بیگانه پرست و اهل کوفه!

بارها کم و زیاد این هتاکی‌ها و حملات کلامی و فیزیکی را از طیف تندرو(متجاوز از عدل) دیده‌ایم و این بار اصولگرایان با این طیف، بالاترین ائتلاف را در تهران داشتند! پس باید نتیجه گرفت که مردم اتفاقا بالاترین خدمت را به اسلام و انقلاب کردند که با تمام محدویت‌ها، امثال این افراد و پرورندگان این تفکرات را تا توانستند تقلیل دادند.

لااقل سایر گروه های غیراصولگرایی، اینقدر از اسلام ناب و حق مطلق دم نمی‌زنند و خود را معادل اسلام و نظام و انقلاب نمی‌خوانند، وظیفه ما در قبال این استفاده غلط از دین چیست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی