{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان سلماس .

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

 

امام جمعه سلماس گفت: 13 آبان تنها مختص دانشجویان نیست و

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان سلماس : روز 13 آبان یادآور سه رخداد مهم تاریخی از جمله تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که هریک از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.دکتر امیر تیموری با اشاره به هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم 13 آبان عنوان کرد: روز 13 آبان یادآور روحیه استکبارستیزی است و به عنوان شاخصه و منظومه فکری انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

 این مسئول ادامه داد: اقتدار و عزت ایران در روز حماسی 13 آبان سال 58 شکوفاتر شد و جوانان کشور به ویژه قشر دانش آموز و دانشجو ضربه جبران ناپذیری بر پیکر استکبار جهانی علی الخصوص آمریکا و حامیانش وارد کردند.

امیر تیموری اظهار کرد: 13 آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم به هیچ عنوان حاضر نیستند دخالت بیگانگان در امور داخلی مملکت را بپذیرند.

وی گفت: اقشار مختلف مردم این شهرستان در کنار دانش آموزان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان یکبار دیگر صحنه زیبایی از وحدت و همدلی و اوج وفاداری خود به انقلاب و آرمان های نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

آمادگی ادارات و نهادها برای برگزاری مراسم راهپیمایی، نصب بنر و پلاکارد و برپایی ایستگاه نقاشی در روز 13 آبان از مصوبات این نشست بود.

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی 13 آبان ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع شروع و در میدان توحید این شهرستان به پایان برسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی