{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.


نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر سلماس امروز با حضوربرخی ازخبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی شهرستان سلماس درسالن جلسات شورای اسلامی شهر سلماس برگزار شد.مهندس جواد سعید نیا رئیس شورای اسلامی شهر سلماس دراول این جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وعید سعید قربان و تشکر از حضوراصحاب رسانه اظهار داشت: یکی وظایف اصلی اصحاب رسانه بیان و شناسایی مسایل و مشکلات مردم ، و اطلاع آن به مسئولین می باشد. و شما دوستان می توانید با استفاده از رسانه های که دراختیار دارید مطالبات بحق مردم را شناسایی و به اطلاع مسئولین برسانید.رئیس شورای اسلامی شهر سلماس با تشکراز همکاران خود که به وی اعتماد کرده اند.اضافه کرد: بنده دراینجا ازدوستان و همکاران خود در شورای اسلامی شهر سلماس تشکر ویژه دارم که به بنده حقیراعتماد نمودند درحالی که از لحاظ توانایی مدیریتی لایق تراز بنده در بین اعضای شورای اسلامی شهرحضور دارند.
سعید نیا درادامه در خصوص فعالیت های عمرانی بیان داشت : فعالیت های عمرانی زیادی در نقاط مختلف شهر انجام می گیرد که دراینجا جا دارد از کارمندان دفتر فنی شهرداری سلماس که درجهت رضایت مردم عزیز سلماس حتی درخارج از وقت اداری تلاش می نمایند. تشکر نماییم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه ها و سیاست شورای اسلامی شهر سلماس درسال جاری گفت: به جرات می توانم بگوییم که هیات رئیسه جدید قوی ترین هیا ت رئیسه از لحاظ تحصیلات و سابقه شورایی درطول ۱۴ سال گذشته تشکیل یافته است و سعی براین است که به دورازحاشیه های کاری و سیاسی درجهت رشد و پیشرفت سلماس عزیز تلاش کنیم. در جهت تایید این مطالب می توان حضوراعضای شورای شهر درامضای توافق نامه سرمایه گذاری چینی ها در سلماس اشاره نمود.
سعید نیا افزود: مردم سلماس آنقدرشریفند که به لحاظ کم کاری ما مسئولین مطالبه اصلی شان همان آسفالت ریزی خیابانها و پرکردن چا له ها است و آن قدردراین زمینه برای مردم سلماس مشکلات ایجاد شده است که مطالبات فرهنگی و تفریحی را کمتر بیان می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر سلماس دررابطه با حمایت شورا از شهردار سلماس گفت: شهردار محترم سلماس تا زمانی که در چهار چوب بودجه و مصوبات شورای اسلامی شهر سلماس عمل کنند قطعا مورد حمایت بنده و شورای شهر خواهد بود.
این مسئول درادامه در پاسخ به سوالی دررابطه با سد معبر و ساماندهی دست فروشان ابراز داشت: بنده میوه فروشی و دست فروشی را شغل مزاحم نمی دانم و عدم ساماندهی صحیح و کارشناسی مسئولین وقت شهر باعث شده این مشاغل دراین شهر به عنوان شغل مزاحم تلقی شوند وبنده این لقب را توهین به این قشر زحمت کش جامعه می دانم و اعتقاد دارم ساماندهی این مشاغل باید به طور صحیح و کارشناسی شده انجام گیرد.
سعید نیا در بخش دیگری از سخنان خود درپاسخ به این سوال که دلیل بعضی از دوباره کاری ها در شهر، گقت: دلیل اصلی بعضی از دوباره کارها نداشتن برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و عدم استفاده ازکارشناسان مجرب درمورد می باشد و دراینجا بنده اعتراف می نماییم که در طول هشت سال گذشته شورای اسلامی شهر و شهرداری سلماس با برنامه کوتاه مدت و بلند مدت مشخص برای شهر کار نکرده است. ولی به خواست خدا در طول مدت باقی مانده از مدت زمان دوره چهارم شورای اسلامی شهر هیات رئیسه جدید تصمیم دارد که با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر سلماس برنامه کوتاه مدت دو ساله ای تنظیم و به اطلاع مردم صبور سلماس برساند و این برنامه نقشه راه ادامه فعالیت شورای اسلامی شهر سلماس خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر سلماس در پاسخ به آخرین سوال در خصوص منطقه ویژه اقتصادی سلماس اظهار داشت: برای تسریع درعملیات آماده سازی و واگذاری زمینهای منطقه ویژه اقتصادی سلماس به سرمایه گذاران درحداقل زمان مسائل مربوط به هیات مدیره این منطقه را حل خواهیم کرد وامورات مربوطه در خصوص منطقه ویژه اقتصادی سلماس به صورت مجزا از مسائل شهرداری توسط هیات مدیره و مدیرعامل پیگیری خواهد شد و دراین خصوص کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سلماس فعالیت های خود را آغاز کرده است.
سعید نیا درپایان دررابطه با نحوه ارتباط مردم با شورا ی اسلامی شهر گفت: مردم عزیز شهر سلماس می توانند تمامی نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات و مشکلات خود را از طریق دیدار حضوری، تماس تلفنی(۳۵۲۴۹۶۵۵) وارسال پیامک (۳۰۰۰۷۴۷۷۳۰۰۰۳۰) بیان نمایند و مردم عزیز اطمینان داشته باشند که دراسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.
شایان ذکر است دراین جلسه خبرنگاران حاضر قول دادند که دررابطه با شناسایی و انتقال مسایل و مشکلات شهری و مردم در جهت رشد و شکوفایی شهربا شورای اسلامی شهر سلماس همکاری لازم را داشته باشند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی