{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.

تجلیل از خبرنگاران سلماسی

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

IMG_3832

Picture 369

طی مراسمی با شکوه از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سلماس حضور فرماندار و امام جمعه سلماس و مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان غربی شورای اداری شهرستان سلماس،تجلیل شدند.حاجی علیلو فرماندار شهر سلماس با گرامیداشت یاد وخاطره ی شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاری یکی از جبهه های اصلی مقابله با تروریسم ومافیاهای جهانی است و خبرنگاری نه بعنوان یک شغل ومنبع درآمد بلکه از روی عشق وعلاقه عزیزان می باشد.

وی در ادامه خبرنگاری را یک هنردانست وگفت: انسان باید دارای توانایی های خاصی باشد که صادقانه و با جرأت تمام در جهت رشد وتعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارد.

فرماندار سلماس درخصوص نامگذاری زورخانه ی جدیدشهر سلماس گفت: نام این مجموعه با تصمیماتی که گرفته شده پوریای ولی و همچنین  ورزشگاه جدیدواقع در جاده سلماس_خوی به نام پدر فوتبال ایران حسین رسول زاده صدقیانی  نامگذاری خواهند شد.

در ادامه مدیر کل عشایر و روستایی مهندس زینال زاده گفت:خبرنگاری یکی از حرفه هایی است که درتمامی زمینه ها اعم از فرهنگی وهنری واقتصادی وحتی مناطق جنگی شرکت دارند وخبرنگاران عزیز در تمامی عرصه ها تلاش می کنند وحضوری فعال داشته ودارند.

مهندس زینال زاده در ادامه بابیان اینکه عشایر۴/۳درصد جمعیت استان را تشکیل داده اند و۲۵درصد گوشت قرمز استان توسط عشایر تأمین می شود، گفت: متاسفانه مراتع استان توان پاسخگویی به این میزان دام را نداشته که باید صنایع دستی و طبیعت گردی در این مناطق را گسترش داد.

وی با توجه به غیربهداشتی آب مصرفی عشایر قول نصب پانل وآبگرمکن های خورشیدی وهمچنین توزیع جو یارانه دار در این منطقه را دادند.

مهندس رحیمی شهردار سلماس نیز با تبریک روز خبرنگارگفت:لازمه ی پیشرفت منطقه ی ویژه ی اقتصادی همت جمعی را می طلبد که در این امر اهالی رسانه نقش بسیار زیادی می تواند ایفا کند.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده برای تحقق واقعی منطقه اقتصادی ویژه شهرستان سلماس گفت: اقداماتی که تابحال صورت گرفته تا این زمان ، مدیون زحما ت مرحوم مهندس آقایی نماینده ی سابق مردم سلماس درمجلس شورای اسلامی می باشد.

در پایان از طرف اداره ی کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی,فرمانداری و شهرداری شهر سلماس از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی