{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.


سه هزار نوآموز سلماسی در طرح سنجش سلامت شرکت می کنند

   

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان سلماس گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال بیش از سه هزار نوآموز سلماسی در طرح سنجش سلامت شرکت می کنند.

علی اکبر صمیمی روز دوشنبه  اظهار داشت: این طرح از 20 خرداد ماه در یک پایگاه شهری و 9 پایگاه سیار روستایی شروع شده و تا 20 شهریور ماه تداوم خواهد داشت.وی اضافه کرد: پایگاه شهری در مدرسه عترت این شهر دایر شده و والدین می توانند همه روزه در نوبت صبح به این مرکز مراجعه کنند تا وضعیت سلامت نوآموزان آنها سنجیده شود.

صمیمی در تشریح اهداف این طرح اظهار کرد: مواردی مانند توده بدنی ، قد و وزن ، اختلالات دهان و دندان ، بینایی ، شنوایی و گفتاری و آمادگی تحصیلی نوآموزان در این طرح ارزیابی شده و در صورت لزوم به مراجع بالاتر پزشکی ارجاع داده می شود.

وی گفت: نوآموزانی که نیاز به ارزیابی تخصصی نداشته باشند ، با دریافت پرونده سلامت به مدرسه مورد تقاضا برای ثبت نام معرفی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان سلماس افزود: نوآموزانی که مشکوک به داشتن مشکل هستند ، پس از اجرای آزمون های تخصصی مورد نیاز و تعیین جایگاه آموزشی به واحد مورد نظر معرفی می شوند.

وی کمک به بهبود کیفی آموزش و پرورش ، تعیین ویژگی های نوآموزان از لحاظ هوش و استعداد و تشخیص به موقع مشکلات جسمی و روحی در کودکان را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی