{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.


نامه دختر یک جانباز به دکتر روحانی به دنبال تشنج در دیدار رئیس جمهور با برگزیدگان استان/ ای کاش از این صداهای اعتراضی که از بین جمعیت به حمایت از دولت تدبیر و امید برخاست براحتی رد نمی شدید.

نامه دختر یک جانباز به دکتر روحانی به دنبال تشنج در دیدار رئیس جمهور با برگزیدگان استان/ ای کاش از این صداهای اعتراضی که از بین جمعیت به حمایت از دولت تدبیر و امید برخاست براحتی رد نمی شدید.در پی اتفاقات عصرامروز  در دیدار رئیس جمهور با علماء، ایثارگران و برگزیدگان استان خانم سمانه شاهدی دختر جانباز جنگ تحمیلی و سردار سپاه  خطاب به رییس جمهور نامه نوشت .به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی محسن رحیمیان متن نامه بدین شرح میباشد ؛

جناب آقای روحانی، رییس جمهور اعتدال و امید،

سلام

امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۴ مهمان شهرمان بودید، و مردم استقبال با شکوهی از دولت اعتدال انجام دادند.

ما اصلاح طلب های تبریز، با امید بهبودی اوضاع و شرایط کشور و با توجه به قولهای انتخاباتی شما که “حقوق دان” هستید به شما رای دادیم و امروز مسروریم از اینکه به شما اعتماد کردیم.

امروز در جلسه ی دیدار نخبگان تبریز با جنابعالی بغض فرو خورده یکی از ایثارگران دوران دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی، سردار سپاه، جناب آقای نصرت اله شاهدی، شکسته شد، بغضی که چند سال است همه ی ما آنرا به دوش میکشیم. بغض خسته شدن از دروغ، بغض از حذف یکی یکی سرداران دوران دفاع مقدس به بهانه های واهی. اکثر ایثارگران دوران دفاع مقدس که همرزم باکری و یاغچیان و شفیع زاده بودند حالا بخاطر اصلاح طلب بودند، انگ ضد انقلابی و فتنه گری خورده اند.

جناب رییس جمهور اگر امروز سردار شاهدی در مقابل فحاشی های عده ای که متاسفانه معمم هم بودند و آبروی روحانیت را بردند، فریاد برآورد، این فریاد برای عدالتخواهی و به تنگ آمدن از سرکوب همیشگی طیف اصلاح طلب بود. گروهی که حتی حاضر به شنیده شدن سخنان سرپوشیده سخنران حاضر، جناب دکتر پرویزی هم نشدند، و سخنرانی ایشان را ناتمام گذاشتند.

و حرف آخر اینکه درست است که در سخنرانی تان همه ی گروه ها را تشویق به همبستگی و اعتدال کردید ولی ای کاش از این صداهای اعتراضی که از بین جمعیت به حمایت از دولت تدبیر و امید برخاست براحتی رد نمی شدید.

سمانه شاهدی

ردیبهشت ۹۴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی