{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

{{ پیک سلماس } }

دانستن حق مردم است

این سایت خبری تحلیلی است.


 

زهرا ساعی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس : اصلاح طلبان معتدل پیروز انتخابات مجلس خواهند بود

زهرا ساعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تدبیر و امید در پاسخ به این سوال که چه انگیزه و هدفی باعث شد از حوزه تبریز،اسکو و آذرشهر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنید گفت : بنده متولد تبریز و فرزند همین آذربایجان قهرمان هستم و به جز تعهداتی که نسبت به نظام و ایران اسلامی دارم عرق خاصی نیز به سرزمین مادری خودم یعنی تبریز دارم.

وی در پاسخ به دومین سوال مبنی بر اینکه از چه زمانی فعالیت های سیاسی خود را آغاز کردید افزود: از دوران دبیرستان در برخی فعالیت های سیاسی حضور داشتم و فعالیت سیاسی حرفه ای را از بدو ورود به دانشگاه با عضویت و فعالیت در برخی تشکل های دانشجویی آغاز کرده و در جنبش های دانشجویی نیز حضور پررنگ و فعالی داشته ام.

وی با اشاره به فعالیت سیاسی خود در برخی احزاب ادامه داد: در سال ۸۰ عضو حزب اعتدال و توسعه شدم و تا امروز در اکثر برنامه ها و فعالیت های این حزب و چند حزب دیگر با نگرش و بینش اعتدال، مشارکت و حضور داشته ام.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر عنوان کرد: بنده در سال ۹۲ از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردم که از بین سه هزار و ۷۵۰ داوطلب ثبت نام کننده ، با بیش از ۱۸ هزار رای موفق به کسب رتبه ۱۱۹ شدم.

ساعی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به این سوال که اگر به عنوان یکی از بانوان لیست ایتلافی اصلاح طلبان انتخاب نشود چه تصمیمی خواهد گرفت ابراز کرد: تصمیم به عهده بزرگان است. اگر در لیست ایتلافی اصلاح طلبان قرار نگیرم به نفع مجموعه اصلاح طلبان کنار کشیده و به افرادی که اقبال مردمی بیشتر و امکان رای آوری زیادی دارند کمک می کنم.

وی خاطرنشان کرد : هدف ما این است که کسانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که مسایل و مشکلات کشور را متعهدانه پیگیر بوده و برای تحقق اهداف دولت یازدهم تلاش کنند.

وی اعتدال را یکی از نگرش های اصلی خود و از جمله نیازهای فعلی عرصه سیاسی کشور دانست و افزود: احزاب اصولگراهای معتدل نیز رایزنی هایی را نیز با من داشته اند.

ساعی گفت: خط فکری اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان، چندان متفاوت با یکدیگر نیست.

وی در رابطه با ترکیب مجلس آتی شورای اسلامی ابراز کرد: امیدوار هستم افرادی وارد مجلس شوند که بتوانند اهداف دولت یازدهم را بیش از پیش محقق کنند. مطمینا اصلاح طلبان معتدل، گروه غالب در مجلس آتی خواهند بود و حتی اقبال مردم نسبت به اشخاص اصلاح طلب معتدل، بیشتر است.

وی ادامه داد : بانوان ایران اسلامی باید با جدیت زیادی وارد حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .. شوند و از طرفی، جامعه نیز باید ظرفیت های خود را برای پذیرش و پذیرایی بانوان متخصص و نخبه که تعداد آن ها کم هم نیست افزایش دهد.

به گفته ساعی بانوان توانسته اند پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خودشان را نشان داده و در تمامی عرصه های سیاسی، علمی، اجتماعی و .. به روشنی بدرخشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نگرش مرد سالاری بر بدنه مدیریتی و اجرایی کشور حاکم است افزود: تلاش می کنیم که این نگرش را تعدیل کنیم تا بانوانی که شایستگی های لازم را دارند در بدنه مدیریتی کشور نیز نقش آفرین باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی